• page_banner

Yunnan Xinping Sports Forest Park Football Football Lighting Project

news3 pic1

A qualità di l'illuminazione hè un indicatore impurtante di u livellu di e strutture sportive. Per u football, l'illuminazione prufessiunale di u stadiu hè ancu più indispensabile. Recentemente, UNIKE hà compiu cù successu u prughjettu di illuminazione di u campu di football di u Parcu Forestale di u Xinping County Sports Park, cù un pianu di cuncepimentu di illuminazione à misura per uttene u megliu illuminazione di u stadiu è creà un ambiente di luce sportu cunfortu è sanu.

news3 pic2

Xinping Yi è u Cuntinu Autonomu Dai si trova in a cità di Yuxi, pruvincia di u Yunnan. Hè u più grande stabilimentu di Huayao Dai in Cina. Hè stata chjamata "Bella Contea in a Pruvincia di Yunnan" da u Guvernu Populare di a Pruvincia di Yunnan. In a custruzzione di a "bella cuntea", a Contea di Xinping hà focalizatu nantu à i quattru elementi di pulizia, abitabilità, caratteristiche è saviezza, è hà previstu 43 prughjetti di custruzzione, è u prugettu Sports Forest Park hè unu di i prughjetti messi in opera.

Per integrassi cumpletamente in a custruzzione di a "bella cità contea" di Xinping, creà un parcu di furesta sportiva cù caratteristiche Xinping, è custruisce un riccu divertimentu è spaziu apertu in furesta, u Parcu Forestale di Sport di a Contea di Xinping inizia vigorosamente un rinuvamentu è rinnuvamentu prughjettu. U prugettu Sports Forest Park hà una superficie totale di 61.181 metri quadrati, suddivisi in dui siti di custruzzione, Zona A è Zona B. Attualmente, a Zona B hè stata cumpletata è ufficialmente aperta à u publicu u 24 di nuvembre di u 2020.

news3 pic3
news3 pic4
news3 pic5

U campu di football hè un prughjettu di sustegnu chjave in a Zona B di Xinping Sports Forest Park. UNIKE hà aiutatu à compie cù successu u travagliu di illuminazione. Cù prudutti d'illuminazione di alta qualità è efficienti è cuncepimentu di illuminazione, l'ha furnitu cù suluzioni d'illuminazione persunalizate prufessiunale, chì anu cuntribuitu ancu à a "bellezza" di Xinping A custruzzione di "cità di cuntea" hà aghjustatu brillantezza. Stu prugettu hè un campu di football à 11. L'illuminazione hè pensata per risponde à i requisiti di ghjochi amatori è di furmazione prufessiunale di livellu II, è hà bisognu di ottene boni effetti di risparmiu d'energia.

news3 pic6

Per questu prughjettu, u cliente hà sceltu UINKE 390W [serie FL-G] luci di stadiu speciali, totalizendu 48 insiemi, è i poli sò alti 18 metri. I dui lati sò disposti cù trè poli da ogni latu. Tutte e lampade sò prughjettate ugualmente. Dopu un cuncepimentu attentu, risolve efficacemente i prublemi di uniformità, abbagliu, è traboccu di u stadiu, è custruisce un effettu di illuminazione prufessiunale è eccellente.

news3 pic7
news3 pic8
news3 pic9

In vista di i requisiti elevati di l'illuminazione di u stadiu di football, a squadra tecnica prufessiunale UNIKE hà ripetutu cuncepimentu è analisi, hà attribuitu scientificamente a pusizione di i poli di luce, hà ottimizatu razionalmente a disposizione di l'illuminazione, è hà massimizatu l'efficienza di a luce unica, in modo chì l'illuminazione di u stadiu era luminosu è uniforme, è u sguardu era bè cuntrullatu. Dopu a misurazione, l'illuminazione media di u locu hè più di 350LUX, l'uniformità hè più di 0,6, u valore di abbagliu hè menu di 50, è l'indice di resa di culore hè 85, chì hè assai superiore à u standard di a cumpetizione dilettante è di a furmazione prufessiunale livellu, è l'effettu di risparmiu d'energia hè bonu, creendu luce sportiva al di là di e aspettative. circondu.

news3 pic10

UNIKE hà sempre aderitu à a prumessa di qualità di u pruduttu è innovazione è empowerment, è hè statu profondamente impegnatu in u campu di l'illuminazione sportiva. Hà furnitu soluzioni d'illuminazione precise per parechji stadii è eventi prufessiunali, dimustrendu pienamente a forte forza tecnica di UNIKE è l'influenza di a marca. In u futuru, UNIKE mantene a so aspirazione originale, continuerà à temperà u so core innovatore, participerà à a custruzzione di più illuminazione di stadiu cù prudutti di alta qualità è soluzioni prufessiunali, è aduprà illuminazione di alta qualità per alleggerisce a passione di l'eventi sportivi, è si sforzanu di diventà a marca principale di illuminazione sportiva.


Tempu di posta: Apr-21-2021