• page_banner

Prughjettu di Rinnovazione di l'Illuminazione di u Stadiu Internu Xiangtan

Recentemente, u prughjettu di rinnuvamentu di l'illuminazione di u Stadiu Internu Hunan Xiangtan hà passatu cù successu l'accettazione è hè statu ufficialmente messu in usu, ciò chì era assai ricunnisciutu è affirmatu da i clienti. UNIKE furnisce una soluzione di illuminazione intelligente cumpleta per u Stadiu Internu Xiangtan, è tutti l'indicatori di illuminazione soddisfanu i criteri di accettazione, presentendu un ambiente di illuminazione ideale chì sia sanu, cunfortu, intelligente è accuratu.

news2 pic1

Stadiu Indoor Xiangtan

Panoramica di u Prughjettu

Xiangtan Indoor Stadium hè situatu in a Contea di Xiangtan, Hunan. Hè un paisaghju architettonicu di primura di a Contea di Xiangtan. Copre una superficie di 19.607 metri quadrati, cù una superficie di custru di 12.320 metri quadrati. U campu internu hè longu 48 metri è largu 32 metri. Ci hè 2021 auditorium in tuttu. U situ di u prugettu hè dispunibule. Per u basket, pallavolu, badminton è altre cumpetizioni è furmazione sportive, hè u ginnasiu multifunziunale cù e più grandi specificazioni è l'attrezzatura più cumpleta in a Contea di Xiangtan. Offre u megliu locu di sport per a contea per urganizà vari eventi è attività.

news2 pic2

Stadiu Indoor Xiangtan

Per migliurà u sistema di illuminazione di u stadiu, risponde à a dumanda crescente di prestazioni cumpetitive è di servizii di fitness, è dà pienu ghjocu à u so rolu di piattaforma sportiva à livellu di a cuntea impurtante, u Stadiu Internu Xiangtan hà lanciatu cun vigore un prugettu d'aghjurnamentu di l'illuminazione. Incù anni d'accumulazione prufessiunale è precipitazione tecnica, UNIKE hà vintu cù successu l'offerta è hà compiutu cù successu l'upgrade di illuminazione di u Stadiu Internu Xiangtan, dendu li suluzioni di sistema d'illuminazione prufessiunale è intelligente.

Soluzione d'illuminazione UNIKE Professional

Nanzu à a ristrutturazione, u Stadiu Internu Xiangtan aduprava lampade tradiziunali ad alogenuri metallichi è hà dispostu e luci in modu stellatu. E lampade avianu una bassa efficienza luminosa, una illuminazione insufficiente, una illuminazione scura è irregulare in u locu, un abbagliu seriu è stroboscopicu, chì facianu dannu à a salute di l'ochji umani. In listessu tempu, u metudu di cuntrollu hè unicu è cunsuma assai energia, chì ùn risponde micca à i requisiti naziunali per a cunservazione di l'energia, a prutezzione di l'ambiente è a riduzione di e emissioni. U cliente hà dumandatu di migliurà a qualità di l'illuminazione di u stadiu, tenendu in contu i scopi di risparmià energia è costi operativi, è di uttene un illuminazione intelligente secondu e necessità di u stadiu.

news2 pic3

Stadiu Indoor Xiangtan

In questa rinuvazione, u cliente sceglie 48 insemi di luci di stadiu UNIKE 300W è 20 insemi di luci di stadiu 120W. Sò disposti da i dui lati di u stadiu aduprendu u metudu di illuminazione stradale di i cavalli, è sò dotati di sistemi di oscurazione intelligenti è pannelli di cuntrollu, chì ponu cambià l'emergenza è l'intrattenimentu cù una sola chjave. , Competizioni dilettanti, cuncorsi prufessiunali è altri modi di illuminazione per risponde à i bisogni di l'applicazione di diversi scenarii, rializanu facilmente una gestione è un cuntrollu intelligenti, è dotanu i lochi di attributi intelligenti, di risparmiu energeticu, ecologichi è rispettosi di l'ambiente.

Dopu chì a rinnuvazione hè finita, l'agenzia di terze parti incaricata da u pruprietariu mostra chì l'illuminanza media di u locu righjunghji 1006Lx, è l'uniformità di l'illuminanza ghjunghje à U1 = 0,6, U2 = 0,78. A cuncezzione di l'illuminazione di tuttu u locu risponde à i requisiti di livellu di a cumpetizione prufessiunale standard di l'industria (Ⅲ). L'attrezzi di illuminazione di alta qualità UNIKE è u cuncepimentu di l'illuminazione precisa rendenu l'illuminazione di u stadiu più luminosa è più còmuda, risolvendu efficacemente i prublemi di illuminazione stroboscopica, abbagliante è irregulare, creendu un ambiente di illuminazione ideale di più alta qualità, è purtendu l'ultimu divertimentu visuale sanu à l'atleti .

news2 pic4

UNIKE hà sempre aderitu à a prumessa di qualità di u pruduttu è innovazione è empowerment, è hè statu profondamente impegnatu in u campu di l'illuminazione sportiva. Hà furnitu soluzioni d'illuminazione precise per parechji stadii è eventi prufessiunali, dimustrendu pienamente a forte forza tecnica di UNIKE è l'influenza di a marca. In u futuru, UNIKE mantene a so aspirazione originale, continuerà à temperà u so core innovatore, participerà à a custruzzione di più illuminazione di stadiu cù prudutti di alta qualità è soluzioni prufessiunali, è aduprà illuminazione di alta qualità per alleggerisce a passione di l'eventi sportivi, è si sforzanu di diventà a marca principale di illuminazione sportiva.


Tempu di posta: Apr-21-2021